RSS

Sunday, September 5, 2010

Raya, angpau, dan senyuman si dia

Huh penat betul mengemas hari ni..
Bukan kemas umah sebab nak raya..
Umah aku xkisah sangat~bukan ade org nk datang pun..haha

Lame dah xbuat entry baru...bz sikit buat keje..
Aku bukanla EO yang rajin sangat tapi tanggungjawab terhadap tugas tu perlu ada
Nanti gaji xberkat pulak kan~
Hmm sekejap je puasa kan?
Walaupun aku ni spesies yang liat sungguh nak puasa,
Tapi kalau dh jatuh hukum wajib tu mmg aku buat la..
Iman tu mengatasi segalanya..Takutkan Allah

Sepanjang puasa lansung xpegi tarawih pun..
Sebab perut dh makin membesar n mengah selalu
Sampai baca Quran pun bunyi mcm orang xckup nafas je..
Kalau suami balik tu gumbira la sikti masak macam2
Tapi kalau suami xde tu..ehem2~
Tong sampah dapur akan penuh dgn polistrin makanan
Faham2 aje la ye..

Sebut pasal raya pulak~
Perbelanjaan raya ni agak mewah jugak la tahun ni
Sampai xcukup pun sebenarnye..haha
Aku spent duit raya hanya RM100 je..
Sebab kakitangan kerajaan je yang dapat Rm500 bonus tu
Aku?hanya berstatus tetap bermula September 2010
Ala tahun depan kan ade..

Trademark angpau tahun ni,,angpau berbentuk duit Rm10..
RM5 pun ade tapi aku ambik RM10 la nmpak banyak sket..hehe
Utk VIP terpakse cut bajet~sebab nk support pulut susu untuk buat lomang
Hmm..Mengimbau kenangan dulu..
dlu kecik2 kite tadah mintak kat orang
Dah besau nih kite pulak yang bagi kat budak2~
Such a sweet memories..

No comments:

Post a Comment